Reklamlar

******


Gönderen Konu: 2012 Girişliler Bilgilendirme  (Okunma sayısı 20333 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ikarus

  • Emekli Admin
  • Harbi ibukampuslü
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2009
  • Join Date: Eyl 2009
  • Yer: Bolu
  • İleti: 1520
  • 0kredi
  • View Inventory
  • Send Money To ikarus
  • Site Puanı: 129
  • Cinsiyet: Bay
  • İşletme
    • Poke This Member
    • ibuluların sanal kampüsü
Ynt: 2012 Girişliler Bilgilendirme
« Yanıtla #15 : 03 Eylül 2012, 00:36:41 »
hoşbulduk efendim :)
benim sorum harçlarla ilgili. malumunuz birinci öğretimlerde harçlar kalktı. ama ben ikinci öğretimim ve öğrenci işlerinin sitesinde bu yılla alakalı bir açıklamaya rastlamadım. bu nedenle geçen seneki harç ücretleri mi geçerli olacak?
Geçen yıl ki harç miktarı istenecektir.

Linkback: http://www.ibukampus.com/forum/index.php?topic=10641.msg36584#msg36584

Çevrimdışı dgsnozr

Ynt: 2012 Girişliler Bilgilendirme
« Yanıtla #16 : 03 Eylül 2012, 04:01:32 »
mühendislik öğrencilerine hazırlık zorunlu değil, ama ille de okuyacam dersen dilmer'e yönlendirileceksin kayıt esnasında(2009'da böyleydi), düzey belirleme sınavı ne zamansa girersin sınavın sonucuna göre kurun belirlenir ve başlarsın derslere, sen yine de kesin bilgi için üniversiteyi ara, dilmere bağlanmak istediğini söyle yardımcı olurlar.
Çok teşekkürler :)

Linkback: http://www.ibukampus.com/forum/index.php?topic=10641.msg36586#msg36586
"Bitecek" korkusuyla geri çekilemezsin..Romeo ölmeli, Titanic batmalı, ama aşk herşeye rağmen yaşanmalı..

Çevrimdışı nilüfer

Ynt: 2012 Girişliler Bilgilendirme
« Yanıtla #17 : 04 Eylül 2012, 14:02:03 »
sosyoloji 2. öğretimde hazırlık var mı?

Linkback: http://www.ibukampus.com/forum/index.php?topic=10641.msg36619#msg36619

Çevrimdışı ikarus

  • Emekli Admin
  • Harbi ibukampuslü
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2009
  • Join Date: Eyl 2009
  • Yer: Bolu
  • İleti: 1520
  • 0kredi
  • View Inventory
  • Send Money To ikarus
  • Site Puanı: 129
  • Cinsiyet: Bay
  • İşletme
    • Poke This Member
    • ibuluların sanal kampüsü
Ynt: 2012 Girişliler Bilgilendirme
« Yanıtla #18 : 04 Eylül 2012, 14:23:57 »
sosyoloji 2. öğretimde hazırlık var mı?
İsteğe bağlı. İstersen direk bölümden başlayabilirsin.

Linkback: http://www.ibukampus.com/forum/index.php?topic=10641.msg36620#msg36620

Çevrimdışı nilüfer

Ynt: 2012 Girişliler Bilgilendirme
« Yanıtla #19 : 04 Eylül 2012, 14:34:11 »

Çevrimdışı Gölgeyele

  • Yeni Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi: Ağu 2012
  • Join Date: Ağu 2012
  • Yer: Çankırı
  • İleti: 2
  • 0kredi
  • View Inventory
  • Send Money To Gölgeyele
  • Site Puanı: 0
  • Cinsiyet: Bay
  • Özel Eğitim/Zihin Engelliler Öğretmenlği
    • Poke This Member
    • Gölgeyele Blog
Ynt: 2012 Girişliler Bilgilendirme
« Yanıtla #20 : 04 Eylül 2012, 19:58:09 »
Merhabalar. İstanbul Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatını bırakıp AİBU Zihin Engelliler Öğretmenliği kazandım ve AİBU'lu olmaktan çok mutluyum. Herkese hayırlı uğurlu olsun yerleştirme sonuçları.
Benim sorunum harçlarla ilgili, örgünüm yani harçlar bize kaldırıldı ama okuldan gelen evrakta anlaşmalı bankaya öğrenci numaramızla gidip harcı yatırmamız söyleniyor. Bu da kanunla çelişiyor. Okulun Öğrenci İşleri Daire Başkanlığında da bununla ilgili bir açıklama yok, hatta yayımlanan duyurularda harç alınacağından bahsediliyor. Diğer üniversitelere baktım harç istenmiyor örgünlerden. Kayıtlar da başladı. Bu bilgilerin kayıt sürecinden önce net bir şekilde yayımlanması çok güzel olurdu ama ortada bir karışıklık var. Şimdii, arkadaşlar ben ne yapacağım? Harç yatıracak mıyım?

Linkback: http://www.ibukampus.com/forum/index.php?topic=10641.msg36623#msg36623
"Bana sevgi değil, para değil, ün değil, hakikati verin." Henry David Thoreau

Çevrimdışı dgsnozr

Ynt: 2012 Girişliler Bilgilendirme
« Yanıtla #21 : 04 Eylül 2012, 23:20:13 »
mühendislik öğrencilerine hazırlık zorunlu değil, ama ille de okuyacam dersen dilmer'e yönlendirileceksin kayıt esnasında(2009'da böyleydi), düzey belirleme sınavı ne zamansa girersin sınavın sonucuna göre kurun belirlenir ve başlarsın derslere, sen yine de kesin bilgi için üniversiteyi ara, dilmere bağlanmak istediğini söyle yardımcı olurlar.

teşekkürler pazartesi gittim kayıt oldum. Zorunlu değil hazırlık dediler.Ben ingilizce'yi öğrenmek ve hem üniversiteye hem şehire falan alışmak için okuyorum hazırlık dedim.İngilizce öğrenme konusunda doğru yaptım ama bazı arkadaşlar dilmer pişmanlıktır falan tarzında baya korkuttu o da ayrı konu :D

Linkback: http://www.ibukampus.com/forum/index.php?topic=10641.msg36627#msg36627
"Bitecek" korkusuyla geri çekilemezsin..Romeo ölmeli, Titanic batmalı, ama aşk herşeye rağmen yaşanmalı..

Çevrimdışı ikarus

  • Emekli Admin
  • Harbi ibukampuslü
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2009
  • Join Date: Eyl 2009
  • Yer: Bolu
  • İleti: 1520
  • 0kredi
  • View Inventory
  • Send Money To ikarus
  • Site Puanı: 129
  • Cinsiyet: Bay
  • İşletme
    • Poke This Member
    • ibuluların sanal kampüsü
Ynt: 2012 Girişliler Bilgilendirme
« Yanıtla #22 : 05 Eylül 2012, 00:35:26 »
Merhabalar. İstanbul Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatını bırakıp AİBU Zihin Engelliler Öğretmenliği kazandım ve AİBU'lu olmaktan çok mutluyum. Herkese hayırlı uğurlu olsun yerleştirme sonuçları.
Benim sorunum harçlarla ilgili, örgünüm yani harçlar bize kaldırıldı ama okuldan gelen evrakta anlaşmalı bankaya öğrenci numaramızla gidip harcı yatırmamız söyleniyor. Bu da kanunla çelişiyor. Okulun Öğrenci İşleri Daire Başkanlığında da bununla ilgili bir açıklama yok, hatta yayımlanan duyurularda harç alınacağından bahsediliyor. Diğer üniversitelere baktım harç istenmiyor örgünlerden. Kayıtlar da başladı. Bu bilgilerin kayıt sürecinden önce net bir şekilde yayımlanması çok güzel olurdu ama ortada bir karışıklık var. Şimdii, arkadaşlar ben ne yapacağım? Harç yatıracak mıyım?
Hayırlı olsun. Normal harç yatırırır gibi öğrenci numaranla bankaya gidip sor, eğer harç alınmayacaksa sistemde görünmez zaten, harç görünüyorsa daha sonra iade edilir. Öğrenci işlerini arayıp kesin bilgiyi öğrenebilirsin.

Linkback: http://www.ibukampus.com/forum/index.php?topic=10641.msg36629#msg36629

Çevrimdışı taven

Ynt: 2012 Girişliler Bilgilendirme
« Yanıtla #23 : 05 Eylül 2012, 23:32:56 »
İsteğe bağlı. İstersen direk bölümden başlayabilirsin.
peki hazırlıkta nasıl bir eğitim veriliyor,yani yoğun bir eğitim mi haftada kaç saat ders görülüyor mesela

Linkback: http://www.ibukampus.com/forum/index.php?topic=10641.msg36639#msg36639

Çevrimdışı ikarus

  • Emekli Admin
  • Harbi ibukampuslü
  • ******
  • Kayıt Tarihi: Eyl 2009
  • Join Date: Eyl 2009
  • Yer: Bolu
  • İleti: 1520
  • 0kredi
  • View Inventory
  • Send Money To ikarus
  • Site Puanı: 129
  • Cinsiyet: Bay
  • İşletme
    • Poke This Member
    • ibuluların sanal kampüsü
Ynt: 2012 Girişliler Bilgilendirme
« Yanıtla #24 : 06 Eylül 2012, 00:30:04 »
peki hazırlıkta nasıl bir eğitim veriliyor,yani yoğun bir eğitim mi haftada kaç saat ders görülüyor mesela
Yoğun oluyor bildiğim kadarıyla 30 saat civarı.

Linkback: http://www.ibukampus.com/forum/index.php?topic=10641.msg36642#msg36642

Çevrimdışı mestik

Ynt: 2012 Girişliler Bilgilendirme
« Yanıtla #25 : 06 Eylül 2012, 22:15:31 »
herkese merhabalar... ben fizyoterapi ve rehabilitasyonu kazandım.sorum yurtlarla ilgili.kampüs içindeki gölköy yüksek ücretli yurdunda kablosuz internet var mı? odalardan girilebiliyor mu?

Linkback: http://www.ibukampus.com/forum/index.php?topic=10641.msg36648#msg36648

Çevrimdışı kübiş

  • Süper Moderator
  • Harbi ibukampuslü
  • *****
  • Kayıt Tarihi: May 2011
  • Join Date: May 2011
  • Yer: 09-14
  • İleti: 1734
  • 0kredi
  • View Inventory
  • Send Money To kübiş
  • Site Puanı: 227
  • Cinsiyet: Bayan
  • Fen ve Teknoloji Öğretmenliği
    • Poke This Member
    • clklskz
Ynt: 2012 Girişliler Bilgilendirme
« Yanıtla #26 : 06 Eylül 2012, 22:19:27 »
herkese merhabalar... ben fizyoterapi ve rehabilitasyonu kazandım.sorum yurtlarla ilgili.kampüs içindeki gölköy yüksek ücretli yurdunda kablosuz internet var mı? odalardan girilebiliyor mu?

Evet var. Odalardan da erişim sağlanabiliyor. Ve erişim geçen yıla kadar ayda 120 saatle sınırlıydı bu sene bir değişiklik olur mu bilmiyorum ama sanmıyorum olacağını.

Linkback: http://www.ibukampus.com/forum/index.php?topic=10641.msg36649#msg36649

Çevrimdışı mestik

Ynt: 2012 Girişliler Bilgilendirme
« Yanıtla #27 : 06 Eylül 2012, 22:22:30 »
« Son Düzenleme: 07 Eylül 2012, 01:34:35 Gönderen: admin »

Çevrimdışı dgsnozr

Ynt: 2012 Girişliler Bilgilendirme
« Yanıtla #28 : 07 Eylül 2012, 23:46:46 »
ilk gün kayıtta hazırlık var mı dedim mühendisliğe yok dediler.ben okucam dedim.yani sınava girmeyeceksin dedi (ne sınavı bilmiyorum ama her halde muafiyet sınavıydı :D) tamam dedi ben buradan geçicem adını dedi. Sonra verdi kimliği hadi hayırlı olsun :D şimdi ben direk 24ünde dilmer binasına gidip isimlerimiz asılmış mı ? diye mi bakıcam yoksa gidip seviye sınıf belirleme sınavı için başvuru falan mı yapıcam? bazı arkadaşlar okuyanlardan; dilmer pişmanlıktır vs dediler ama o kadar zor mu dersler ağır mı oluyor nasıl geçiyor? fazla soru sordum ama cevaplarsanız cok sevinirim :)

Linkback: http://www.ibukampus.com/forum/index.php?topic=10641.msg36673#msg36673
"Bitecek" korkusuyla geri çekilemezsin..Romeo ölmeli, Titanic batmalı, ama aşk herşeye rağmen yaşanmalı..

Çevrimdışı nilüfer

Ynt: 2012 Girişliler Bilgilendirme
« Yanıtla #29 : 08 Eylül 2012, 13:19:39 »
ingilizce muafiyet sınavını geçemezsek ne oluyor?

Linkback: http://www.ibukampus.com/forum/index.php?topic=10641.msg36684#msg36684

 


2012 Girişliler Bilgilendirme Konusuna Ait Benzer Konular

Bilgilendirme
Uzun zamandır forumu aksattığım için öncelikle herkesten özür dilerim. Yeni gelen arkadaşlarla birlikte çok daha geniş bir kitle... Devamı...

Gösterim: 2985 - Yanıt: 4 - Başlatan:ysfarsln
Sosyoloji (2010/2011 dönemi girişliler)
Var mı burada? Devamı...

Gösterim: 2049 - Yanıt: 0 - Başlatan:OgzGunner23
2011 Girişliler Bilgilendirme
Üniversitemizi yeni kazanan arkadaşlara hayırlı olsun ve hoşgeldiniz diyoruz Burada AİBÜ ve BOLU hakkında merak ettiğiniz ne var... Devamı...

Gösterim: 23549 - Yanıt: 88 - Başlatan:ikarus
Personel Alımı Bilgilendirme
BilgilendirmeSon günlerde Bolu kamuoyunda; İzzet Baysal Vakfı tarafından yaptırılarak üniversitemize devredilen Karacasu Fizik T... Devamı...

Gösterim: 2201 - Yanıt: 0 - Başlatan:admin
2012-2013 girişliler ibukampus KAYIT
2012-2013 öğrenilerimiz ibukampus.com'a  KAYIT olmak için gerekli okul numarasına henüz sahip olmadığınız için üyelik işlemlerin... Devamı...

Gösterim: 4029 - Yanıt: 1 - Başlatan:admin